It is currently Mon Jun 17, 2019 11:33 pm

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




 Page 1 of 8 [ 116 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject: WELCOME TO MY WORLD . PEEPMYSNEAKS UPDATED!!
PostPosted: Sat May 09, 2009 12:48 am 
User avatar

Joined: Thu May 07, 2009 1:20 pm
Posts: 470
Location: Boogie Down Bx
Feedback: 100%
View Feedback


********MY NAME ON ISS IS BXBESTT THATS WHY THE TAGS ARE DIFFERENT BUT TRUST I AM THE SAME PERSON *******

I BUY WHAT I LIKE AND WHAT I WANT
NOT FOLLOW THE HYPE

ALL MY SNEAKERS ARE SZ 9.5 - 10.5 AND ARE VNDS OR DS

NONE OF MY SNEAKER ARE FOR SALE UNLESS YOU HIT ME WITH A OFFER I CANT REFUSE :wink:

MISSING A COUPLE PAIRS OF HEAT .

I GOT KINDA LAZY AND MY DOG WAS TRYING TO CHEW ON ALL THE SNEAKERS WHILE I TRYED TO TAKE PICS
SO I WILL UPDATE WITH MORE LATER

WITH OUT FURTHER A-DUE THE COLLECTION


LETS START WITH JORDAN :D

COOL GREY IV
Image

BLACK CAT IV (BEATERS)
Image

BURGENDY V
Image

BLK V
Image

FRENCH VII
Image

WHITE/GREY VII
Image

AQUA VIII
Image

WHITE/RED VIII
Image

OLIVE IX
Image

STEEL X
Image

COOL GREY XI
Image

COLUMBIA XI (SORRY DOG GOT IN THE PIC LOL)
Image

FRENCH XII
Image

NUDBUCK XII (STUPID RETROS DROPIN THE 30TH SMH)
Image

OG TAXI XII
Image

FLINT XII
Image

GINGER XIV
Image

LANEY XIV
Image

PACKKKSSSSS -------

11/12 PACK
Image

7/16 PACK
Image

OTHER JORDANSSS ----

SPIZZ
Image

NOT REALLY A FAN OF THE NON-NUMBER JORDANS

MOVING ON ___________________________________________

NIKE DUNKS/SBS________________________________________

DE LA SOUL DUNK
Image

SEND HELP DUNK
Image

MF DOOM DUNK
Image

OLYMPIC GOLD DUNK
Image

SEA CRYSTAL DUNK
Image

DINO JR DUNK
Image

THE THING DUNK
Image

LOBSTER DUNK LOW
Image

STUSSY DUNK LOW
Image

EMB DUNK LOW
Image

BLACK FIVE DUNK
Image

ORANGE BLAZ/GREY DUNK
Image

JAMICAN DUNK LOW
Image

BLK/WHITE BLAZERS
Image\

MOVING ONNNN __________

AIR MAX SECTION

REFLECTIVE 97
Image

LIME GREEN/GREY 95
Image

ORANGE/GREY 95
Image

HUMAN TOURCH 95
Image

BLK/YELLOW 95
Image

NIKE OG ACCELLS
Image

NIKE OG ACCELLS
Image

NIKE OG ACCELLS
Image

MOVING ON TO THE OTHERS _________________________________

OG MICHIGAN PILLARS
Image

OG NIKE BAKIN WHITE/MIDNIGHT
Image

NIKE BAKIN RED/YELLOW
Image

NIKE BAKIN BLUE/BLK
Image

NIKE BAKIN COOLGREY
Image

NIKE BAKIN ORANGE/NAVEY
Image

NIKE PENNY II
Image

NIKE FOAMPOSITE ROYAL/BLK
Image

NIKE FOAMPOSITE SILVER/BLK
Image

NIKE GRIFFEY
Image

NIKE PIPPEN BLK/RED
Image

NIKE PIPPEN BLK/WHITE
Image

OG NIKE MACHINE FORCE
Image

NIKE CORTEZ
Image

TIMBERLAND CONSTRUCTIONS
Image

TIMBERLAND BEEF/BROCK
Image

COACH :wink:
Image

PRADA :wink: :wink:
Image

GUCCI + GUCCI BELT :wink: :wink: :wink: :!:
Image


*******UPDATED COUPLE NEW PAIRS :wink: ________

CB34
Image

GRIFFEY
Image

BLUE SNAKE XI
Image

PINK SNAKE XI
Image

CAROLINA BLUE XI
Image

OLYMPIC VI
Image

CHARCOAL IX :wink:
Image

EGGPLANT
Image


___________________________________________________________
UPDATED

Prada Patent white :wink:
Image

Jordan vi (midnights)
Image

Air max 95 (fresh waters)
Image


Jordan xi (cherrys)
Image

OG Jordan Bred 1 # 257

Image

Nike Pillar

Image

Cranberry Prada

Image
CG 9

Image

Black Vanz

Image


INDEPENDENCE DAY AIR MAX 95s
Image

OG BRED 12s
Image

RETRO SPACE JAMS
Image

JORDAN 2s
Image

Black Leather Prada
Image

OG Bakin
Image

Cherry 12s
Image

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
_____________________________________________________________

OK PPL THATS ALL FOR NOW .. FELL OFF ALOT IVE BEEN DOING OTHER THINGS WITH MY GWAUP

LMK WHAT YA THINK SO FAR


ONLY BEEN COLLECTION FOR A COUPLE YEARS

a while backk
Image


Last edited by PeepMySneaks on Wed Feb 03, 2010 11:01 pm, edited 12 times in total.

Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 10:53 am 

Joined: Sun Dec 23, 2007 3:59 pm
Posts: 1138
Location: Queens, NY
Feedback: 100%
View Feedback


Wackkkkkkkkkkkkk


Last edited by Freak_4_Sneaks on Mon Jun 15, 2009 7:18 am, edited 1 time in total.


_________________
Jaytheshoecollector <3
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 12:19 pm 
User avatar

Joined: Thu May 07, 2009 1:20 pm
Posts: 470
Location: Boogie Down Bx
Feedback: 100%
View Feedback


lol ^^ i like how you edit it after i slayed you dumass


Last edited by PeepMySneaks on Tue Jul 07, 2009 12:29 pm, edited 1 time in total.

Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 7:23 pm 

Joined: Wed Apr 29, 2009 6:13 pm
Posts: 49
Feedback: 66.7%
View Feedback


PeepMySneaks wrote:
thanks i guess :roll:


lmao anywayssss

I like your collection (: A lot of heat.


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 9:51 pm 
User avatar

Joined: Thu Apr 16, 2009 11:33 pm
Posts: 343
Location: DalyCity/SF!
Feedback: 100%
View Feedback


i like your collection! haha


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 10:15 pm 
User avatar

Joined: Sun Nov 18, 2007 5:25 pm
Posts: 678
Location: jerz.
Feedback: 83.3%
View Feedback


drugdealer -_-


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 10:26 pm 
User avatar

Joined: Thu May 07, 2009 1:20 pm
Posts: 470
Location: Boogie Down Bx
Feedback: 100%
View Feedback


aishaayo wrote:
drugdealer -_-


lmao . why i got to be a drugdealer for ?
i actually never touched drugs in my life .
i am well educated and i am a blackberry manager if you wonder about my profession .
i have been collecting since my high school years . im only 19



i also know how to dress its not just kicks . (check myspace if you dont believe my link is at the bottom)
bcuz i know some ppl have kicks but do NOT know how to dress . it annoys me -_-


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 10:56 pm 
User avatar

Joined: Tue Nov 04, 2008 6:50 pm
Posts: 348
Location: Florida
Feedback: 100%
View Feedback


nice collection. you should hook up with some blackberries ^^


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 11:29 pm 
User avatar

Joined: Thu May 07, 2009 1:20 pm
Posts: 470
Location: Boogie Down Bx
Feedback: 100%
View Feedback


babygirL styliin wrote:
nice collection. you should hook up with some blackberries ^^


lol i got you
seriously

i got curves all colors :wink:


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 10, 2009 1:28 am 

Joined: Sun Jun 22, 2008 4:09 pm
Posts: 1033
Feedback: 98.6%
View Feedback


Nice collection ! The coach barrett's scare me though lmao. I wonder what you wear them with lmao :?


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 10, 2009 1:46 am 
User avatar

Joined: Thu May 07, 2009 1:20 pm
Posts: 470
Location: Boogie Down Bx
Feedback: 100%
View Feedback


shooger wrote:
Nice collection ! The coach barrett's scare me though lmao. I wonder what you wear them with lmao :?


Image
Image

lol
bad picz but i only wore them like 2 times -_-


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 11, 2009 12:37 pm 
User avatar

Joined: Thu Apr 05, 2007 12:14 am
Posts: 122
Feedback: 100%
View Feedback


PILLARS :D



_________________
100+ feedback on iss
80+ feedback on ebay
listing OG WHITE PIPPEN FOR CHEAP sz 5Y
http://www.femalesneakerfiend.com/phpBB ... hp?t=48940
collection
http://www.femalesneakerfiend.com/phpBB ... hp?t=48940


AIRVING
marianewhoelse
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 11, 2009 12:49 pm 

Feedback:



its okay jeremy vivi & i KNOW you not a drugdealer!
lol ..OTHER BITCHES JUST FRONTTTTTTTTTTTTT(:
keep doing your thing punk 8)


  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 11, 2009 1:03 pm 
User avatar

Joined: Thu May 07, 2009 1:20 pm
Posts: 470
Location: Boogie Down Bx
Feedback: 100%
View Feedback


sneakerr_maqqnet wrote:
its okay jeremy vivi & i KNOW you not a drugdealer!
lol ..OTHER BITCHES JUST FRONTTTTTTTTTTTTT(:
keep doing your thing punk 8)



lol thank you !

i dont understand why when a guy is doing his thing
he has to automatically be a drug dealer or something bad ?



smh


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 11, 2009 1:08 pm 

Feedback:



PeepMySneaks wrote:
sneakerr_maqqnet wrote:
its okay jeremy vivi & i KNOW you not a drugdealer!
lol ..OTHER BITCHES JUST FRONTTTTTTTTTTTTT(:
keep doing your thing punk 8)



lol thank you !

i dont understand why when a guy is doing his thing
he has to automatically be a drug dealer or something bad ?



smh


idkkk - but fuck um you do what you gotta do
stack that cheeeseeee :wink:


  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 1 of 8 [ 116 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron