It is currently Wed Oct 17, 2018 6:45 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




 Page 5 of 10 [ 136 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 15, 2008 3:28 pm 

Feedback:



I HATEE IT! . &; they usually dont reply when your saying or asking something really IMPORTANT :evil:


  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 15, 2008 10:33 pm 

Joined: Mon Aug 25, 2008 2:50 pm
Posts: 73
Location: brooklyn, ny
Feedback: 100%
View Feedback


It's very frustrating .. -_-



_________________
SIZE 3Y & UNDER
CLOTHING & OTHER ITEMS
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 18, 2008 10:46 pm 
FSF ADMIN

Joined: Fri Jul 28, 2006 11:55 am
Posts: 2365
Location: NYC
Feedback: 100%
View Feedback


i f-en hate when someone writes to me saying they will do the BIN on a pair im selling
so im like okay sure can i make an agreement?
and they check the message and dont reply back or nothing
like WTF?



_________________
DO NOT SEND MONEY AS A GIFT ON PAYPAL, IT'S LIKE ASKING TO GET SCAMMED!

CHEAP BURBERRY FLATS & COACH SNEAKERS:
http://femalesneakerfiend.com/phpBB/viewtopic.php?f=20&t=138307

VNDS TIFFANY&CO BRACELET + MENS LV BELT:
http://femalesneakerfiend.com/phpBB/viewtopic.php?f=23&t=138308
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 26, 2008 4:03 am 

Joined: Mon Nov 03, 2008 1:49 am
Posts: 68
Location: Bay Areaaa!
Feedback: 100%
View Feedback


i never really had a problem selling anything. not a full member yet.
but i never had problems. but if i do this is gonna suckkk.


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 11:06 pm 
User avatar

Joined: Sun Apr 06, 2008 7:59 pm
Posts: 1605
Location: NYC.
Feedback: 98.2%
View Feedback


Werd its so stupid because you know if they read it or not
I just feel like cursing them out & shit at times.
But w/e, I let them be, if they wanna be a loser about it then w/e



_________________
FUCK BiTCHE$ GET MONEY$$
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 2:22 am 
User avatar

Joined: Mon Mar 10, 2008 4:24 pm
Posts: 448
Location: BrOoKLyn BaYbEx3
Feedback: 88.9%
View Feedback


i hate being ignored too i dont see the point
like y sell shit if ur just guna ignore the buyers
or ignore the ppl trynna but ur stuff?!
if u dont like what sum1 is offering then say soo
don ignore its way 2rude & disrespectful



_________________
SORRY LADIES BUT RIGHT NOW I'M NOT INTERESTED IN BUYIN JUST SELLING SOO PLSZ DON'T OFFER

REFS.
1stepahead - 3x's
d0CT0RS0Le - 1x
sneakerSOLE - 1x
S.0le_shortii - 1x
WiiGLEZ666 - 1x
munchkiin - 2x
mSz`momo - 1x
youngchicano09 - 1x
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 11, 2009 3:09 pm 

Joined: Sun Aug 10, 2008 6:49 pm
Posts: 52
Feedback: 50%
View Feedback


I hate it, like forreaL. But, hey - its their lose . -_-


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: !!!
PostPosted: Mon Jan 12, 2009 7:16 pm 
User avatar

Joined: Mon Nov 17, 2008 9:54 am
Posts: 14
Location: JERZEE
Feedback: 100%
View Feedback


daniibabii wrote:
-_- those lil f*ukers



waste of time!


uh yuh never wrote back to me lOL -__-


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 14, 2009 9:21 pm 
User avatar

Joined: Tue Apr 08, 2008 10:31 pm
Posts: 334
Location: concrete jungle [718]
Feedback: 100%
View Feedback


^^^^ lmaoo

but yea i hate that shit
like just say watchu want
aint no need to be hiding && shit



_________________
Size 2.5 - 3
http://www.femalesneakerfiend.com/phpBB ... hp?t=47656
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 16, 2009 11:52 am 
User avatar

Joined: Mon Nov 17, 2008 9:54 am
Posts: 14
Location: JERZEE
Feedback: 100%
View Feedback


chillsloser wrote:
^^^^ lmaoo

but yea i hate that shit
like just say watchu want
aint no need to be hiding && shit


its so stupid lol
at least tell me no lol

but i dont stress it
cusz im not the one losinq $$$



if yuh post is up for month
& yuh cant qhet rid of the sneakers
& someone offers yuh what yuh ask for
WHY NOT reply to them . yuhr only helpinq yuhrself lol


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 23, 2009 11:41 pm 
User avatar

Joined: Wed Mar 19, 2008 5:36 pm
Posts: 185
Location: BRONX: NEW YORK
Feedback: 100%
View Feedback


OMGGG dont even get me started!!!
:roll:



_________________
Kicks size 5-7...
http://www.femalesneakerfiend.com/phpBB ... 980#401980

day of the deads, 13`s, bapess sz 9-10
http://www.femalesneakerfiend.com/phpBB ... hp?t=41422

AIM-LOVE UR SOLE
SASHALEE && JONATHAN<3
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 17, 2009 11:48 pm 
User avatar

Joined: Sat Dec 13, 2008 11:28 pm
Posts: 112
Feedback: 100%
View Feedback


pureSOLE i AGREEE!

I hatee it!!

Been waiting on a few chicks to PM me back with pics of thes shoes i want so badddd!!! MONEYY IN HANDD!

i'm tryna be patient but its been forever!! :(


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 29, 2009 9:12 pm 

Joined: Wed Dec 24, 2008 7:08 pm
Posts: 29
Feedback: none



Well I'm not a lady
But I do hate when ppl don't reply to my pm's
I feel like my time has been wasted


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 31, 2009 4:24 pm 

Feedback:



hell yeah .
hit you up asking a question
then when you answer niggas never answer ! -______-


  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 03, 2009 2:29 pm 
User avatar

Joined: Sun Nov 18, 2007 5:25 pm
Posts: 678
Location: jerz.
Feedback: 83.3%
View Feedback


Lmao sometimes I jsut wanna go through the screen and grab there neck and tell them to reply.
It takes 10 SECONDS. ( im a fast typer )
10 seconds out of your life -_-
you waste it by looking at porn so like just reply damn it. :D


Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 5 of 10 [ 136 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron